Jestem przedstawicielem i menadżerem w firmie Zepter, Bioptron od 2003 roku i mam duże doświadczenie.
Dzięki produktom firmy Zepter i Bioptron możesz zwiększyć swój standard i wydłużyć swoje życie.
> Dla nas liczy się Twoje zdrowe i uroda <
Zawsze chętnie pomogę Ci w razie problemów urządzeń Zepter / Bioptron.
Przekazujemy zawsze produkty do jedynego autoryzowanego serwisu głównego Zepter w Sochaczewie.
Serwis oraz Biura Regionalne Zepter należą do firmy Zepter International Poland Sp. z o.o
Jeśli zakupiłeś produkty Zepter lub Bioptron za moim pośrednictwem na stronie sylwia.zepter.pl lub podczas prezentacji domowej lub w biurze > > to osobiście po niego przyjadę lub zlecę odbiór przez kuriera DPD.
Praca w tej firmie jest moją pasją życia.
Każdego klienta traktuję w indywidualny sposób, nieszablonowo.
Chętnie pomogę ci w sprawie :
-
zepsutego sprzętu Zepter / Bioptron zakupionego u mnie (odbiorę od Ciebie sprzęt i przekaże do autoryzowanego serwisu w Sochaczewie lub podam Ci dokładny adres i telefon do najbliższego punktu serwisowego, który przekaże twój produkt do autoryzowanego serwisu w Sochaczewie. Istnieje tylko jeden punkt serwisowy w Sochaczewie na całą Polskę)
-
bezpłatnego przeglądu naszych urządzeń (bezpieczeństwo i pewność użytkownika jest istotna, wpływa na efekty)
-
obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna produktów Zepter / Bioptron
-
prezentacje instruktażowe, sprzedażowe, posprzedażowe (szkoleniowe, warsztaty gotowania)
-
wypróbowania naszego produkt przed zakupem,
-
dofinansowania zakupu produktów Bioptron przez: MOPS, GOPS, PRFON, itp.
-
możliwość zamówienia części serwisowych tj. zamiennych (uszczelki, zawory gumowe, zasilacze, termokontrolery, zaślepki do pokrywek, filtry do wody, filtry do powietrza Therapy Air iOn, uchwyty do naczyń, reduktor, akumulatory, części do Mixsy, itp.)